Responsive display ads (Interaktyvūs vaizdo skelbimai)

Šie skelbimai gali būti naudojami standartinėse vaizdinės reklamos kampanijose, taip pat ir intelektualiųjų (smart display) vaizdų kampanijose. Norėdami sukurti interaktyvų vaizdo skelbimą, tereikia įkelti savo išteklius (vaizdus, ​​antraštes, logotipus, vaizdo įrašus ir aprašus), o „Google“ automatiškai sugeneruos skelbimus, kurie bus rodomi „Google“ vaizdinės reklamos tinkle.

Pagrindiniai privalumai bei pranašumai lyginant su standartiniais baneriais:

Optimizavimas: „Google“ naudoja mašininio mokymosi modelį, kad nustatytų optimalų kiekvienos skelbimo srities išteklių derinį, remdamasi prognozėmis, sudarytomis iš jūsų našumo istorijos.

Platesnis pasiekiamumas (reach): Kiekvienam skelbimo formato tipui galima įkelti kelis išteklius (pavyzdžiui, kelias antraštes, logotipus, vaizdo įrašus ir vaizdus). „Google“ surinkti skelbimai automatiškai koreguoja jų dydį, išvaizdą ir formatą, kad tilptų beveik prie bet kurios turimos skelbimų vietos. Pvz., Interaktyvus vaizdo skelbimas vienoje svetainėje gali būti rodomas kaip natūrinis antraštės skelbimas, o kitoje – dinaminis teksto skelbimas.

Vaizdo įrašai:  Jūsų vaizdo įrašai bus rodomi vietoj vaizdų, kai „Google“ skelbimai nustatys, kad vaizdo įrašai gali būti našesni.

Laiko bei biudžeto sutaupymas: naudojant interaktyvius vaizdinius skelbimus, galite sumažinti išlaidas, susijusių su banerių kūrimu.

Šiuos interaktyvius vaizdo skelbimus, galima naudoti su dinamine pakartotine rinkodara.


Struktūra ir techniniai reikalavimai


Tekstinė dalis:

Antraštės (iki 5)

Antraštė yra pirmoji jūsų skelbimo eilutė, kurią gali sudaryti iki 30 simbolių. Pridėkite iki 3 antraščių, kurios bus sujungtos su kitais aprašymais, kad būtų sugeneruoti jūsų skelbimai. Pateikiamos antraštės ilgis skelbime priklausys nuo svetainės, kurioje ji rodoma.

Ilgoji antraštė (1)

Ilga antraštė yra pirmoji skelbimo eilutė ir didesnėse skelbimuose ji rodoma vietoj trumpos antraštės. Ilgos antraštės gali būti iki 90 simbolių ir gali būti rodomos kartu su jūsų aprašymu arba be jo.

Aprašymas (iki 5)

Aprašymas bus rodomas žemiau antraštės kaip papildomas turinys. Jis gali būti iki 90 simbolių. Pridėkite iki 5 aprašymų, kurie bus sujungti su bet kuria antrašte, kad būtų sugeneruoti jūsų skelbimai.


Vaizdinė dalis:

Reikalavimai:
Vaizdas (image)
Peizažas (1,91: 1): 1200 × 628 (reikalinga min .: 600 × 314, maksimalus failo dydis: 5120 KB)
Kvadratas: 1200 × 1200 (reikalinga min .: 300 × 300, maksimalus failo dydis: 5120 KB)

Logotipas
Peizažas (4: 1): 1200 × 300 (reikalinga min .: 512 × 128, maksimalus failo dydis: 5120 KB)
Kvadratas: 1200 × 1200 (reikalinga min .: 128 × 128, maksimalus failo dydis: 5120 KB)

Failų formatai: (file types): GIF, JPG, PNG

Pastaba: pridėję tik kraštovaizdžio logotipą, galite apriboti pasiekiamumą, tad to nerekomenduojame.

Video:

Bet kuris video, patalpintas youtube.com platformoje.

Sugeneruotų responsive display ads pavyzdžiai:

responsive google ads desktop responsive google ads mobile responsive google ads

Meniu